ყველა სტატუსი
გამოცხადებულია
წინადადების მიღება დაწყებულია
მიმდინარეობს ვაჭრობა
დასრულებული
შეწყვეტილი
ტენდერი არ შედგა
img

Etenders.ge

Log in Signup
img
eTenders.ge © 2019, All Rights Reserved
GEO ENG RUS
logo
  • მთავარი
  • ჩვენი სერვისები
    • შესყიდვების ელექტრონული სისტემა
    • გაყიდვების ელექტრონული სისტემა
  • ინსტრუქციები
    • შესყიდვების სისტემის ინსტრუქციები
    • გაყიდვების სისტემის ინსტრუქციები
  • ჩვენს შესახებ
    • სისტემის შესახებ
    • კონტაქტი
  • ბლოგი
  • შესვლა
    • სისტემაში შესვლა
    • რეგისტრაცია
  • სისტემაში შესვლა
  • რეგისტრაცია
  • სისტემაში შესვლა
  • რეგისტრაცია
banner
  • მთავარი
  • ჩვენი სერვისები
    • შესყიდვების ელექტრონული სისტემა
    • გაყიდვების ელექტრონული სისტემა
  • ინსტრუქციები
    • შესყიდვების სისტემის ინსტრუქციები
    • გაყიდვების სისტემის ინსტრუქციები
  • ჩვენს შესახებ
    • სისტემის შესახებ
    • კონტაქტი
  • ბლოგი
  • შესვლა
    • სისტემაში შესვლა
    • რეგისტრაცია
​
იხილეთ ყველა ტენდერი  |   შესყიდვის გამოცხადება  |   ჩემი რჩეულები   |   ჩემი გამოცხადებულები   |   მონაწილეობა მაქვს მიღებული    
   განცხადების ნომერი : 66146          უნიკალური ნახვების რაოდენობა : 539             
სტატუსი : დასრულებული
ტენდერი დასრულდა
დღე
საათი
წუთი
წამი
წინადადებების წარდგენის ფორმა: მითითებული ინფორმაციის შესაბამისად
ტენდერის ტიპი : განცხადება
გამოცხადების თარიღი: 11/04/2025 16:41
წინადადებების მიღების დაწყება: 11/04/2025 16:30
წინადადებების მიღების დასრულება : 14/05/2025 00:00
პრეტენდენტებმა წინადადება უნდა წარმოადგინონ : დ.ღ.გ.-ს გარეშე ლარში
მაქსიმალური ღირებულება : არ არის მითითებული
ფასის კლების მინიმალური ბიჯი :
მიწოდების / მომსახურების ადგილი : Georgia

მონაწილეთა საყურადღებოდ!
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი სატენდერო წინადადება ტენდერის დასრულებამდე ხილვადია მხოლოდ თქვენთვის. 
შესაბამისად, Etenders.ge მოგმართავთ რეკომენდაციით, არ დაელოდოთ წინადადების წარსადგენად ბოლო წამებს. ასეთ შემთხვევაში არსებობს იმის ალბათობა, რომ ინტერნეტთან წვდომის ხარვეზის გამო თქვენ ვეღარ შეძლოთ წინადადების წარდგენა. 
მადლობა!


GIZ - გერმანიის საერთაშორისო თანამშრომლობის საზოგადოება


Prepare and conduct the socio-cultural study with the beneficiaries of the ECO.Georgia project
CPV : 79300000: ბაზრის კვლევა და ეკონომიკური კვლევა; გამოკითხვები და სტატისტიკა


პარტნიორი კომპანიის შეთავაზება

დამატებითი ინფორმაცია:

Project Name: ECO.Georgia

Project Number: 20.2275.4-007.00

Ladies and Gentlemen,

On behalf of the Federal Government of Germany, Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH is active in the development of German-Georgian cooperation.

We intend to award a contract to a locally registered company for the following services:

Prepare and conduct the socio-cultural study with the beneficiaries of the ECO.Georgia project, component 3

Please see the attached Terms of Reference (Annex 1) for detailed information.

Should you be interested in implementing the tasks according the Terms of Reference (Annex 1), we request you to submit a bid via email to arrive at the GIZ no later than 13.05.2025 23:59 o’clock. Please address your bid exclusively to the following E-mail: ge_quotation@giz.de

The offer shall be submitted in English. Offers submitted after the submission deadline will not be considered. Bids must be submitted in GEL (national currency), bids in other currencies will not be accepted.

Please consider that, since May 2013 according to the Art. 172, para. 5 of the Tax Code of Georgia GIZ enjoys tax exemption. (VAT, excise duty, import tax). Thus, the offered price should not include the given taxes and this should be indicated in the offer.

If you have any further questions in the connection with the tender, please send your question using the Questions & Answers module on the web platform no later than 2 days before the submission deadline. The Questions & Answers module is available to all interested parties.

დოკუმენტაცია

ატვირთული ფაილი აღწერა თარიღი
Annex 1-Terms of Reference.pdf 11/04/2025
Annex 2-Assessment Grid.pdf 11/04/2025
Annex 3-General Terms and Conditions.pdf 11/04/2025
Annex 4-Price Schedule.xlsx 11/04/2025
Annex 5-Outsourcing of data processing.docx 11/04/2025
Methodology for the Perception Survey.pdf 01/05/2025
83486503-Letter of Invitation to tender extended.pdf 05/05/2025

ყველა ფაილის ჩამოტვირთვა


მოწვეული კომპანიები :

კომპანია ID ნომერი ელ-ფოსტა


კითხვა/პასუხი
კომენტარის დატოვება

ამ ტენდერში კითხვა/პასუხის მოდული გათიშულია შემსყიდველის მიერ. გთხოვთ, კითხვების შემთხვევაში შემსყიდველს დაუკავშირდეთ დოკუმენტაციაში და/ან დამატებითი ინფორმაციის ველში მითითებული საკონტაქტო მონაცემების მეშვეობით.

თარიღი:30/04/2025 13:30:48
მიმწოდებელი: If possible, we would like to know whether, in addition to the documents already uploaded to the portal, there is any further documentation relating to the procedure on offer. In particular, the Terms of Reference mention the following annexes, which are not present among the materials provided: 1) template for experts' CVs; 2) methodology for the baseline study for indicator 1.3.

თარიღი:01/05/2025 14:20:24
შემსყიდველი: We have no requirements for CV templates
Please find uploaded the methodology paper for indicator 1.3 for sharing as an additional document

თარიღი:01/05/2025 18:38:18
მიმწოდებელი: I will have several questions regarding tender preparation:

1. Impact Indicator 2 – Beneficiary Definition: Could you please clarify whether the term "forest-dependent households targeted by the project" refers strictly to households as a unit or to individual beneficiaries within those households?

2. Baseline Study: Was a baseline study conducted for Component 3? If yes:
a) Did it include data collection for Impact Indicator 2, Outcome Indicator 1.2, and Outcome Indicator 1.3?
b) What was the average duration of the quantitative interviews during the baseline?

3. Municipality-Level Data for Sampling: To develop representative sampling for the qualitative component, could you provide the approximate number of beneficiaries per municipality?

4. Specific Target Locations: Within the 8 target municipalities, are there specific villages or administrative units that are prioritized or pre-identified for study implementation? This will assist with logistical planning and cost estimation.

5. Budget Flexibility: Are bidders allowed to propose additional budget lines beyond those specified in the sample budget (e.g. additional logistics, translation, or administrative costs), if clearly justified?

Thanks a lot

თარიღი:02/05/2025 11:45:18
მიმწოდებელი: Considering that the document on the methodology for indicator 1.3 was provided just a few days before the deadline, we request, if possible, an extension of the deadline for the submission of proposals.

თარიღი:02/05/2025 17:55:52
შემსყიდველი: 1. Impact Indicator 2 – Beneficiary Definition: Could you please clarify whether the term "forest-dependent households targeted by the project" refers strictly to households as a unit or to individual beneficiaries within those households? – individual beneficiaries
2. Baseline Study: Was a baseline study conducted for Component 3? If yes: - baseline survey was conducted only for the Outcome indicator 1.3
a) Did it include data collection for Impact Indicator 2, Outcome Indicator 1.2, and Outcome Indicator 1.3? - only for the Outcome indicator 1.3
b) What was the average duration of the quantitative interviews during the baseline? – 10-15 minutes per interviewee
3. Municipality-Level Data for Sampling: To develop representative sampling for the qualitative component, could you provide the approximate number of beneficiaries per municipality? - approximately 50 per municipality
4. Specific Target Locations: Within the 8 target municipalities, are there specific villages or administrative units that are prioritized or pre-identified for study implementation? This will assist with logistical planning and cost estimation. – we do not have data on exact locations for all the beneficiairies (to be specified during the planning stage of the study, with the support of the project team), however we assume on average 4 locations per municipality should be sufficient to cover all.
5. Budget Flexibility: Are bidders allowed to propose additional budget lines beyond those specified in the sample budget (e.g. additional logistics, translation, or administrative costs), if clearly justified? – please, see the Annex 3 - General Terms and Conditions.
Article 3. Remuneration and invoicing (paragraph 3.1.1. and paragraph 3.1.3.2)


თარიღი:05/05/2025 16:20:31
შემსყიდველი: Considering that the document on the methodology for indicator 1.3 was provided just a few days before the deadline, we request, if possible, an extension of the deadline for the submission of proposals.

Deadline for the submission of proposals was extended

თარიღი:05/05/2025 16:20:56
შემსყიდველი: Deadline for the submission of proposals was extended

თარიღი:07/05/2025 17:12:43
მიმწოდებელი: Is the participation of Sub-consultants, Key Experts and Non-Key Experts in more than one Proposal allowed?


თარიღი:12/05/2025 01:46:47
შემსყიდველი: Such a situation may lead to a conflict of interest, as the expert could gain access to confidential information from different parties, which may compromise the impartiality of the process. Therefore, it is recommended that an expert should not be involved in multiple consortia simultaneously to ensure the integrity and fairness of the tender procedure.



განცხადების დეტალები


სატენდერო პროცედურის აღწერა



პარტნიორი კომპანიის შეთავაზება

TBC insurance


eTenders © 2019, All Rights Reserved, Developed By: GamaSoft
--
Mark All As Read
Tend.# Notific. Dt.
See All Notifications